søndag den 8. december 2013

JULESTEMNING I LEJLGHEDEN

Glædelig 2. advent. 

I morges tog kæresten afsted på forretningsrejse, og lod mig og Hr. Ella mis alene hjemme, men dette skal skam ikke slå den gode julestemning i stykker, der bliver julehygget på fuldedrøn. Og så er det jo bare endnu en god anledning til, at hygge lidt ekstra om min kreative side.

Vores lejlighed bliver mere og mere præget af julen, og jeg har for første gang fået lov til at få mit helt eget lille juletræ (2 m.). Jeg elsker det. Det bringer simpelthen en fantastisk stemning i hele hytten. At stå op til julelys hver morgen, der skinner fra træet tætte grønne grene, er en fornøjelse. 

Julegaverne er da også lige så stille begyndt at hobe sig op. Mine julegaver bliver i år suppleret med lidt hjemmekrea, idet jeg synes, det er utrolig hyggeligt, at give en personlig gave, til dem jeg holder af. Hvad med jer? Tyer i også til lidt hjemmelavede julegaver i år?

Jeg synes, det var på tide med lidt stemningsbilleder her på bloggen, og I får derfor et lille smugkig ind i vores lejlighed i Aalborg. Dette er vores bud på, hvordan julehøjtiden bliver fejret. 


Et juletræ overhængt med hjemmelavede julepynt, og spiral juletræer pynter i stuen. I kan finde diy´en på træerne her.



Grenene er ligeledes pyntet med hjemmelavede stjerner og ler kugler. Diy´erne kan i finde her og her.


Stjerneguirlanden er forholdsvis ny på bloggen, men i kan også finde diy´en her.


Gaveæskerne er rigtig fine til de hjemmelavede julegaver. Varianterne er blevet til flere og flere siden jeg lagde indlægget på bloggen, men fremgangsmåden kan hvert fald findes lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar