tirsdag den 12. november 2013

JULESTJERNER


Vores bolig i år bliver præget af den moderne nostalgiske jul. Jeg synes altid at julepynt koster knaster, og hvorfor bruge penge på noget, der blot hænger og pynter nogle måneder om året, når man kan lave det selv? Derudover elsker jeg at producere julepynten selv, det er hyggeligt at sidde og kreere, med pebernødder i en skål, og mens juletonerne flyder ud af højtalerne.

 I går var jeg på mit ugentlige besøg i Søstrene Grene, hvor jeg fik fingrene i disse små lækre træperler, der er ideelle til produktionen af juleophæng til boligen. Jeg har sat 30 små perler på ståltråd, hvorefter jeg formede dem til julestjerner, der nu hænger og pynter på nogle grene sammen med julekugler lavet af ler. De er utrolig nemme og hurtige at lave, og så koster de ikke mere, end hvad et su-venligt budget kan holde til. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar