torsdag den 6. marts 2014

MÅNEDEN DER GIK - FEBRUAR


En lidt forsinket måneden der gik. 

I de seneste dage har det ramt mig i stadigt hyppigere glimt - længslen mod forår. Mod varmere vinde og lysere tider. Mod spirrende blomsterflor og dugvådt forårsgræs. Mod biernes brummen og en kold øl i en solstråle. Mod udeliv og bare tæer, og mod de lange aftener og lysere nætter. 

Vi kan efterhånden ligge den kolde vinter bag os, og udenfor ænser man folkene på gaderne klædt i mindre og lettere tøj - klar til at blive varmet igennem af solens lune stråler, som efterhånden titter mere og mere ned til os. 

Februar har for mit vedkommende været en kort, men travl måned med studieliv, omrokering af indretningen i hjemmet, og hyggestunder i familiens samvær har optaget det meste af min tid. Dette har ligeledes kunnet mærkes her på bloggen, som har stået lidt stille, hvad angår mine kreative evner. Men jeg får forhåbentligt mere tid til de kreative indlæg i løbet af Marts måned. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar