lørdag den 1. februar 2014

SMUKKE GENBRUGSFUND FRA 1800-TALLET

Jeg har glædet mig til at vise jer mine nye retro arvestykker, som jeg fik hapset mig med hjem sidste weekend. Mine forældres butik i Aarhus lukkede i lørdags, hvilket betød, at der var frit valg på alle hylderne, så min kæreste og jeg gik på rov. Dette resulterede i smukt interiør fra1800-tallet.


En fed taske, som passer perfekt til alt mit garn og strikketøj.


En gammel skrivebordspult med tilhørende skammel. Denne har fået en fin plads i stuen, hvor der er et lækkert lysindfald. Perfekt til alt mit kreagrej. 


Den sødeste lille stol, med smukke udskæringer, som skulle være 100 år gammel.


og sidst men ikke mindst et konsolbord i egetræ, der blot skal findes den rette placering til :)

Elsker mikset mellem gamle arvestykker og ny-moderne møbler, som kan tilføje boligindretningen lidt kant. Hvad siger I? Er I med på mikset mellem nyt og gammelt? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar