fredag den 31. januar 2014

MÅNEDEN DER GIK - JANUAR


Januar er en måned, der kan virke lang og grå, hvis man ikke lærer at elske hverdagen, som den er. Det er i denne måned, vi visker tavlen ren og begynder det nye år fulde af forventning om, at dette år vil blive mindst lige så oplevelsesrigt, som sidste år.

For mig har januar måned virket mere mørk og hverdagstung, end jeg husker den fra de sidste par år. Energien har været helt i bund, oven på julehøjtiden, som optog hele familien Danmark sidste måned, og eksamenerne spidsede til her sidst på måneden. De mørke og grå dage har nu heller ikke ligefrem virket opmuntrene. Sneen kom sidst på måneden, men selv ikke den glinsende hvide sne, kunne få dagene til at virke lysere. Nogle dage var det nærmest som om, at dagene aldrig ville blive lyse. Her var det heldigt, at man kan tænde levende stearinlys, og nyde flammernes knitren under et uldtæppe indenfor i varmen. På mandag starter mit 4. semester, og hverdagen går derfor, for mit vedkommende, først for alvor igang der. 

Jeg er blevet spurgt, om jeg ville overveje at blogge lidt mere om interiør til børn, og eftersom der kommer flere og flere små til i min omgangskreds, ligger det mig nært, at dette er en oplagt idé. Bloggen vil derfor fremover være præget af interiør og idéer til store som små. 

Der har været en lidt stille tid her på bloggen efter højsæsonen i november og december, men I skal vide, at jeg glæder mig over hvert eneste besøg, hver eneste kommentar og hver eneste mail, som jeg får fra jer. Jeres mails og kommentarer er i den grad med til at forme indholdet på bloggen her. 

Januar er en stille og hyggelig måned, men jeg glæder mig til februar, som for mit vedkommende, virker til at være lidt mere sprælsk. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar