torsdag den 23. januar 2014

AESTHETICSLIVING I PRESSEN


I går kunne man i Nordjyske stiftstidende læse en artikel omkring Aestheticsliving.blogspot.com. Det er ingen hemmelighed, at jeg for det første blev meget overrasket og samtidig beæret over, at blive kontaktet af en journalist, der fandt bloggen her interessant nok til at skrive en hel artikel om. Og så blot fem måneder efter blogstart.

Det er altid dejligt at modtage anerkendelse for de ting, man lægger mange tanker og meget arbejde i. Jeg er stadig forholdsvis ny her i blogland, så hvor er jeg glad for, at bloggen er blevet taget så godt imod af jer læsere. Jeg har allerede modtaget en del ønsker omkring nye diy´er og indlæg, og I skal være velkomne til fortsat, at komme med input til fremtidige indlæg, så vil jeg se, om jeg kan finde på en kreativ løsning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar