mandag den 30. december 2013

MÅNEDEN DER GIK - DECEMBER 2013


December synger på sidste vers, og jeg siger pænt farvel til en skøn og berigende måned. Denne har været fyldt med stress og jag, men også hyggelige stunder i samvær med familie og venner. Synes personligt, at den er gået alt for stærkt, og havde meget mere julekrea i ærmet, men disse må puttes i gemmeren til næste jul. 

Nu er det snart på tide at vende tilbage til den travle hverdag, der for mit vedkommende står på eksamener hele januar måned. Men først skal vi selvfølgelig lige fejre året der gik, og at det nye år forhåbentligt bliver lige så oplevelsesrigt og spændende, som det forrige år har været, hvert fald for mit vedkommende. 

Jeg er flyttet til en ny by, Aalborg, et sted jeg aldrig troede, jeg skulle bosætte mig. Det viste sig, at det jo slet ikke var så slemt. Aalborg er en dejlig, fredelig og hyggelig by, men Århus har fortsat mit hjerte, og jeg vender hjem igen før eller siden :) Derudover har jeg mødt en masse dejlige mennesker, der i dag har fået en stor betydning i mit liv, og som jeg ikke ville have været foruden. Jeg har fundet kærligheden i mit liv, og bor nu sammen med manden, der er med til at gøre min hverdag mere kærlig og levende.

Ydermere har jeg startet denne blog, som i fremtiden vil blive spækket med hjemmekreerede tips og tricks til stort og småt. Der vil ligeledes i det kommende år findes flere indlæg om boligindretning og interiør, boligens største tendenser, opskrifter på lækkerier samt andet, der er med til at gøre en livsstil mere æstetisk.

Godt nytår til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar