lørdag den 2. november 2013

BLIV FAST LÆSER AF BLOGGEN



Dette er måske et lidt kedeligt, men praktisk indlæg.
Hvis du har lyst til at følge med i mine nyeste indlæg, så kan du blive fast læser af bloggen. Det eneste det kræver er blot, at du har en google konto. Den er simpel og gratis at oprette, hvis du ikke allerede har en konto. I din blogoversigt på blogger.com, kan du følge med i mine nyeste indlæg, og dermed holde din mail fri.

Hvis du ikke allerede har en googlekonto, kan du oprette en vha. følgende trin

2. Klik derefter på den blå boks "opret konto" i højre hjørne.
3. Udfyld de informationer der kræves for at du kan oprette en konto.
4. Bekræft den bekræftelses-mail, der bliver tilsendt din nuværende mail.
Du har nu en google-konto. 

Dernæst kan du nu tilmelde dig min blog:
1. Klik på "Tilmeld dig dette website" nederst i højre side af min blog. 
2. Klik dernæst "Følg denne blog." 
Du er nu fast læser af Aestheticsliving.blogspot.dk.

Hvis du allerede har en google konto..

Kan du blive fast læser af min blog ved blot at klikke, som ovenstående,
1. Klik på "tilmeld dig dette website" nederst i højre side af min blog,
2. Klik på "følg denne blog."
Du er nu fast læser af Aestheticsliving.blogspot.dk.



Følg min blog via Facebook

Du kan ligeledes følge de nyeste indlæg via Facebook, alt du skal gøre er
1. Klikke på billedet af Facebook i højre side af bloggen.
2. Trykke "Synes godt om." i toppen af facebook siden.
Du følger nu bloggens facebookside. 


Følg min blog via Instagram 

Bloggen har ligeledes en Instagram, den kan du følge vha. følgende trin..
1. Klik på billedet ude i højreside af bloggen. 
2. Klik på knappen "Følg" under mit billede.
Du følger nu bloggens Instagram.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar