tirsdag den 15. oktober 2013

INDUSTRIELT LOOK


Det er ingen hemmelighed, at jeg tit og ofte flytter om derhjemme. Min kæreste hader det, og jeg elsker det! Han plejer at sige, at jeg rokerer rundt, som andre skifter undertøj, og jeg må indrømme, at det nok ikke er helt ved siden af. ;) Jeg får ofte nye ideér, der skal afprøves, ja nogle gange går der kun nogle få uger imellem, hvorefter det kribler i mine fingerspidser efter at få lov til at indrette på ny.  

Mit næste indretningsprojekt tager udgangspunkt i det industrielle look, som billederne ovenfor. De rustikke murstensvægge, det rå betongulv, de forskellige træsorter, metalskabe og pels/skind, er alle med til at skabe den rustikke stemning, som jeg synes er alt for skøn. Jeg er især vild med sengene, der nærmest går parallelt med gulvet, og lampeløsningen over køkkenet på billede 4 - 5. Hvad synes I?

Vi er allerede i gang med et lille projekt i entréen, hvor der skal findes en alternativ og rå løsning på et tøjstativ og en ny skohylde, dette kommer der mere om, senere på bloggen. :)




Billedekilde: pinterest.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar